Wszystkie zamówienia dostarczane są najpopularniejszymi firmami kurierskimi w Polsce.

Możesz wybrać najlepszy dla Ciebie sposób dostawy:

Paczkomat, przesyłka kurierska, przesyłka paletowa, odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym






Koszty dostawy dla zamówień poniżej 299 zł

 

Płatność z góry

Płatność za pobraniem

 

Odbiór w sklepie  

stacjonarnym

 

0 zł

 

0 zł

 

                                        Ul. Południowa 23,

71-001 Szczecin

Odbiór w paczkomacie Inpost

12,99 zł

16,00 zł

                                          

Kurier In Post

16,60 zł

18,99 zł

                                      

Kurier DPD

18,90 zł

21,99 zł

                                       

Paleta powyżej 50 kg

Od 99,00 zł

Od 130,00 zł

 

Koszty dostawy dla zamówień powyżej 299 zł






Dla zamówień powyżej 299 zł koszty przesyłki pokrywa sprzedający –  nie ponosisz żadnych kosztów, na terenie Polski zamówione towary dostarczymy do Ciebie gratis ( kurierem InPost , DPD lub Paczkomatami)

Z powodu ograniczonej wielkości skrytek w Paczkomatach przesyłki przekraczające wymiary 410 na 380 na 640 milimetrów lub ciężar 20 kg będą wysyłane za pośrednictwem Kuriera.

 

Wysyłka realizowana jest po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub po wybraniu formy płatności za pobraniem.

Czas dostawy uzależniony jest od wybranej formy płatności i dostawy. Przewidywane czasy realizacji zamówień:

Odbiór osobisty: do 24h roboczych.

Kurier: 1 do 3 dni roboczych.

 

Sprawdź paczkę w obecności kuriera!

W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Wszystkie produkty przez nas wysyłane są sprawdzane, są bez uszkodzeń, fabrycznie nowe i w oryginalnych opakowaniach.  W trakcie transportu może jednak nastąpić nieprzewidziana sytuacja i czasem - uszkodzenie wnętrza paczki. Są to rzadkie przypadki, ale zdarzają się. Spokojnie - każdy uszkodzony produkt wyślemy do Ciebie ponownie - na pewno nie zostawimy Cię z problemem. Co zrobić w takim przypadku ?

 

Przede wszystkim - przy odbiorze paczki sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. Każdy kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość przesyłki i jej stan.

 

Po stwierdzeniu uszkodzeń jakiegokolwiek produktu w obecności kuriera, spisz z kurierem tzw. "protokół szkody" - każdy kurier ma przy sobie odpowiednie formularze. Po spisaniu protokołu prosimy o jego przesłanie (skan / zdjęcie) pocztą elektroniczną na adres szczecin@spawber.com.pl . W treści wiadomości prosimy zawrzeć: numer zamówienia lub imię i nazwisko zamawiającego oraz opis, jakie produkty uległy uszkodzeniu. Po otrzymaniu takiej wiadomości jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić termin dosłania uszkodzonych produktów.

 

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia po odjeździe kuriera prosimy o wiadomość na adres szczecin@spawber.com.pl  W treści prosimy zawrzeć: numer zamówienia lub imię i nazwisko zamawiającego oraz opis, jakie produkty uległy uszkodzeniu. Idealnie będzie, jeśli załączysz zdjęcia uszkodzonego towaru. Po otrzymaniu takiej wiadomości jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą, by uzgodnić ponowną wysyłkę uszkodzonych produktów. Szybkie zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu. W przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem: ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Towaru przechodzi ze Sklepu internetowego na kupującego w momencie powierzenia Towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju, bądź wyznaczonej przez kupującego osobie lub firmie kurierskiej.