1. Poszukuję produktu, którego nie ma na stronie, jak go zamówić?
Wystarczy napisać do nas maila lub skontaktować się telefonicznie, a handlowcy przygotują ofertę jeśli będzie to możliwe.
Współpracujemy z wieloma firmami od lat i w ofercie jest wiele sprzętów, które realizujemy pod zamówienie klienta, gdyż wymaga to odpowiedniego doboru parametrów lub odpowiedniego wyboru urządzenia. W tym celu należy się kontaktować bezpośrednio z salonem sprzedaży.
2. Co to jest cykl pracy spawarki?
Cykl pracy bazuje na procentowym podziale 10 minut na czas, w którym urządzenie może spawać na maksymalnej wartości prądu spawania, bez konieczności przerywania pracy. Cykl pracy 60% oznacza, że po 6 minutach pracy urządzenia, wymagana jest 4 minutowa przerwa w celu ostygnięcia urządzenia. Jest to wartość orientacyjna, która może ulec zmianie w zależności od temperatury otoczenia. Cykl pracy 100% oznacza, że urządzenie może pracować w sposób ciągły, bez przerw.
3. Czy można płacić kartą?
Tak w sklepie stacjonarnym można płacić kartą, paypass, blik jak również można skorzystać z wifi i zrobić przelew internetowy.
4. Modyfikacja złożonego zamówienia
W celu modyfikacji zamówienia bardzo prosimy o kontakt z salonem sprzedaży pod numerem telefonu 91 482 34 76
5. Dostępność towaru
Każdy prezentowany produkt na naszej stronie zawiera informację o dostępności. W przypadku, gdy nie dysponujemy wymaganą ilością danego towaru dla złożonego zamówienia lub gdy towar jest u dostawcy klient będzie widział te informacje podczas składania zamówienia. Towar, który jest u dostawcy zazwyczaj jest dostępny w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku innych sytuacji klient jest na bieżąco informowany przez handlowca.