1. Poszukuję produktu, którego nie ma na stronie, jak go zamówić?

 

Wystarczy napisać do nas maila lub skontaktować się telefonicznie, a handlowcy przygotują ofertę jeśli będzie to możliwe.

Współpracujemy z wieloma firmami od lat i w ofercie jest wiele sprzętów, które realizujemy pod zamówienie klienta, gdyż wymaga to odpowiedniego doboru parametrów lub odpowiedniego wyboru urządzenia. W tym celu należy się kontaktować  bezpośrednio z salonem sprzedaży.

 

2. Co to jest cykl pracy spawarki?

 

Cykl pracy bazuje na procentowym podziale 10 minut na czas, w którym urządzenie może spawać na maksymalnej wartości prądu spawania, bez konieczności przerywania pracy. Cykl pracy 60% oznacza, że po 6 minutach pracy urządzenia, wymagana jest 4 minutowa przerwa w celu ostygnięcia urządzenia. Jest to wartość orientacyjna, która może ulec zmianie w zależności od temperatury otoczenia. Cykl pracy 100% oznacza, że urządzenie może pracować w sposób ciągły, bez przerw.

 

3. Czy można płacić kartą?

 

Tak w sklepie stacjonarnym można płacić kartą, paypass, blik jak również można  skorzystać z wifi i zrobić przelew internetowy. 

 

4. Modyfikacja złożonego zamówienia

 

W celu modyfikacji zamówienia bardzo prosimy o kontakt z salonem sprzedaży pod numerem telefonu 91 482 34 76

 

5. Dostępność towaru

 

Każdy prezentowany produkt na naszej stronie zawiera informację o dostępności. W przypadku, gdy nie dysponujemy wymaganą ilością danego towaru dla złożonego zamówienia lub gdy towar jest u dostawcy klient będzie widział te informacje podczas składania zamówienia. Towar, który jest u dostawcy zazwyczaj jest dostępny w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku innych sytuacji klient jest na bieżąco informowany przez handlowca.