zamknij

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Serwis

Nasza firma prowadzi serwis gwarancyjny i po gwarancyjny urządzeń spawalniczych, elektronarzędzi oraz wszystkich urządzeń Stihl: pilarki, kosiarki, przecinarki do betonu, roboty koszące, kosy.

Jeśli posiadasz sprzęt do naprawy możesz go dostarczyć bezpośrednio do naszego salonu sprzedaży pod adresem Spaw-Ber Kinga Huber-Mazurczak ul. Południowa 23, 71-001 Szczecin lub przesłać do nas kurierem. 

Serwis gwarancyjny - jeżeli na dany produkt została udzielona  gwarancja, to na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.

W razie wątpliwości zadzwoń do nas pod numer telefonu 603 935 099 lub wyślij formularz zgłoszeniowy naprawy.

Ze względu na to, że sprzedajemy sprzęty różnych producentów najlepiej upewnij sie pod jaki adres dostarczyć uszkodzone urządzenie.

 

Serwis pogwarancyjny - naprawiamy również urządzenia po zakończeniu gwarancji.

Opcja Kurier - zamówimy dla Ciebie kuriera, który odbierze twój sprzęt spod wskazanego adresu i dostarczy przesyłkę do naszej firmy. Ty musisz ją tylko zapakować i wypełnić formularz zgłoszeniowy naprawy.